KONTAKTY

EURODELTA spol.s r.o.
Hlavní 204
250 63 Veleň
tel: 283 930 912
napište nám
IČO 43002005 ,DIČ CZ43002005

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

 

 


» Reklamace

Reklamace

Adresa pro vrácení reklamovaného zboží:
Eurodelta spol. s r.o.
Hlavní 204
250 63 Veleň

Adresa pro písemný styk:
objednavky@kreativacek.cz
tel. kontakt: 283 930 912 (v pracovní dny 8:00 do 16:00 hod)


1. Reklamace v případě doručené poškozené zásilky dopravcem

Pokud jeví zásilka při předání dopravcem známky poškození, prosíme zásilku nepřebírejte.
Pokud je obal neporušený, ale zboží uvnitř poškozeno, doporučujeme o této skutečnosti neprodleně informovat buď přepravní společnost nebo naši společnost:

  • Česká pošta – doporučujeme oznámitnejlépe do 24hod po převzetí na kterékoliv pobočce

2. Reklamace zboží, které má v záruční době vady

  • Reklamaci zboží v záruční době je dobré podat nejlépe písemně na výše uvedené kontakty.
  • Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o doručení reklamace (emailem). Následně vydá prodávající kupujícímu i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí reklamace.
  • Je-li kupující fyzická osoba, lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní. Je-li právnická osoba, není určena zákonná lhůta, nicméně se snažíme dodržet stejný termín jako u reklamace u fyzické osoby.
  • Přiměřené náklady v případě oprávněné reklamace, budou kupujícímu vyplaceny po jejich doložení (scan účtenky za poštovné atd) a zaslání na adresu objednavky@kreativacek.cz
  • Reklamované zboží zašle kupující na výše uvedenou adresu.
  • Veškeré informace o průběhu reklamace je možné získat telefonicky na tel: 283 930 912 a to v pracovní dny 8:00 do 16:00 hod nebo na objednavky@kreativacek.cz .
  • Reklamovat nelze dárky navíc připojené k objednávce nebo k položce.

3. Náklady spojené s dopravou zboží k reklamaci a zpět vám budou kompenzovány za splnění těchto podmínek:

  • reklamace bude oprávněná (závada výrobku nebude způsobena neodbornou manipulací, chybným užíváním nebo mechanickým poškozením atd.)
  • na e-mail objednavky@kreativacek.cz zašlete žádost o proplacení nákladů, spolu s doložením výše nákladů (scan účtenky za poštovné, přepravní list atd).
  • náklady budou proplaceny v přiměřené výši

4. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace. V případě, že bude reklamace uznána jako neoprávněná, budou náklady na svoz této reklamace od zákazníka, zpětně zákazníkovi naúčtovány.

V případě platby převodem z účtu, vracíme finanční částky za reklamované zboží pouze na bankovní účty vedené v CZK v České republice. Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné.

 

ZDVhNjQ5OW